31 січня 2019 року у відділі освіти відбулася нарада вчителів початкових класів. Участь у нараді взяла начальник відділу освіти Наталія Білас та поінформувала вчителів про актуальні питання – сертифікацію та супервізію – про які йшла мова на нараді керівників відділів освіти у обласному департаменті освіти і науки напередодні.
Присутні обговорили особливості проходження сертифікації вчителями початкових класів, ознайомилися з програмою ЗНО для вчителів початкових класів, методикою експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації (за результатами вивчення їх практичного досвіду), з'ясували, в чому полягає зміст роботи супервізора (наставника), мета, завдання, форми проведення супервізії.
Учителі ознайомилися з результатами загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» (частина ІІ - «Математика»), яке проходило навесні 2018 року.
Метою математичної освітньої галузі є формування математичної компетентності, як однієї з основних компетентностей випускників початкової школи, та інших ключових компетентностей; розвиток мислення, здатності розпізнавати й моделювати процеси та ситуації з повсякденного життя, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів, а також здатності робити усвідомлений вибір.
Дані моніторингового дослідження свідчать про те, що майже у 18 % учнів - випускників четвертого класу математична компетентність сформована на високому рівні, а близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 р., не володіють базовими математичними знаннями, тобто ця категорія випускників початкової школи має суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, що стосуються відомих реальних життєвих ситуацій.
|