Завершила діяльність
Самбірська РПМПК створена при інформаційно-методичному центрі відділу освіти Самбірської районної державної адміністрації 3 травня 2007р. і підпорядкована обласній ПМПК.
Працює у тісному співробітництві з органами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, правоохоронними органами, а також з громадськими організаціями.
Структура РПМПК
Посада |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Завідувач ПМПК |
Тхорик Надія Вікторівна |
Консультант-практичний психолог-фахівець з питань інтелектуального розвитку дитини |
Павлів Ірина Миколаївна |
Консультант-практичний психолог-фахівець з питань девіантної поведінки |
Андрухів Наталія Федорівна |
Консультант-вчитель-логопед |
Тхорик Оксана Богданівна |
Консультант-лікар-психіатр |
Чайківська Мирослава Вікторівна |
Завідувач ПМПК ТХОРИК Надія Вікторівна
Консультант-практичний психолог ПАВЛІВ Ірина Миколаївна
Консультант-вчитель-логопед ТХОРИК Оксана Богданівна
Графік роботи
Фахівець |
Дні тижня |
Час роботи |
Завідувач Тхорик Надія Вікторівна |
Понеділок - п’ятниця |
9:00-18:00 |
Консультант-практичний психолог Павлів Ірина Миколаївна |
Понеділок - п’ятниця |
9:00-18:00 |
Консультант-учителя-логопед Тхорик Оксана Богданівна |
понеділок; середа; п’ятниця вівторок; четвер |
9:00-13:00 9:00-12:00 |
Консультант-практичний психолог Андрухів Наталія Федорівна |
вівторок; четвер |
13:00-17:00 |
Основні завдання психолого-медико-педагогічної консультації:
- Виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінка труднощів та потенційних можливостей розвитку дітей віком до 18 років, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, мають ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки;
- підготовка висновку та рекомендацій щодо розвитку, змісту, форм і методів навчання з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини;
- консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних працівників з питань вибору можливих форм і методів навчання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
- облік, систематизація та аналіз даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за освітніми потребами з урахуванням видів порушень в регіоні з метою надання пропозицій органам управління освітою щодо створення належних умов та вжиття заходів для реалізації права таких дітей на здобуття освіти, забезпечення її гнучкості та різноманітності у місцях проживання;
- участь у складанні індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю(спільно з лікарсько-консультаційними комісіями закладів охорони здоров’я);
- організація індивідуальної корекційно-розвиткової допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, насамперед зі складними та тяжкими вадами;
- співпраця з шкільними психолого-медико-педагогічними комісіями спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів);
- надання науково-методичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань інклюзивного (інтегрованого) навчання та створення оптимальних умов для реалізації потенційних можливостей, розвитку здібностей, обдарувань, здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
- системна психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного (інтегрованого) навчання, за індивідуальною формою в домашніх умовах;
- психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дитину зі складними вадами розвитку, у тому числі з інвалідністю;
- залучення батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в реабілітаційному процесі шляхом їх участі у проведенні корекційно-розвиткових занять, надання методичних рекомендацій щодо розвитку і виховання їхніх дітей;
- просвітницька діяльність серед населення в цілях профілактики виникнення порушень у психічному розвитку дітей, труднощів у навчанні та формуванні особистості.
Перелік необхідних документів для психолого-педагогічного вивчення в районній психолого-медико-педагогічній консультації:
- Паспорт батьків (оригінал, копія).
- Копія свідоцтва про народження дитини.
- «Картка стану здоров’я і розвитку дитини» (такий бланк можна отримати в обласній, районній (міській) консультаціях, спеціальних дошкільних навчальних закладах, школах-інтернатах).
- «Історія розвитку дитини» (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)»).
- «Індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда», затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 «Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання», зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за № 1197/14464, якщо дитина інвалід.
- Зошити з рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнки.
- Розгорнута характеристика із загальноосвітнього чи дошкільного навчального закладу у якому перебуває дитина.
- Висновки шкільної психолого-медико-педагогічної комісії про динаміку та якість засвоєння знань дитиною під час випробувального навчання (якщо таке було).
- Документи про додаткові обстеження дитини (якщо такі є).
- Письмова згода батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.
Психолого-педагогічне вивчення дитини в психолого-медико-педагогічній консультації здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють.
Контакти:
Адреса: м. Самбір, вул. Коперника, 14
E-mail: sambir.rpmpk@ukr.net