П`ятниця, 26.04.2024, 09:35

Відділ освіти Самбірської РДА

МЕНЮ
ОПИТУВАННЯ
Як вам наш сайт?
Всього відповідей: 119
КАЛЕНДАР
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
ПОСИЛАННЯ
Електронна реєстрація

Журнали, газети КОЛОСОК

Освітній портал

Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



КАЛЕНДАР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
АРХІВ


Головна » 2019 » Лютий » 1 » Відбулася нарада вчителів 1 класів
15:01
Відбулася нарада вчителів 1 класів

31 січня 2019 року у відділі освіти відбулася нарада вчителів початкових класів.  Участь у нараді взяла начальник відділу освіти Наталія Білас та поінформувала вчителів про актуальні питання – сертифікацію та супервізію – про які йшла мова на нараді керівників відділів освіти у обласному департаменті освіти і науки напередодні.


Присутні  обговорили особливості проходження сертифікації вчителями початкових класів, ознайомилися з програмою ЗНО для вчителів початкових класів, методикою експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації (за результатами вивчення їх практичного досвіду), з'ясували, в чому полягає зміст роботи супервізора (наставника),  мета, завдання, форми проведення супервізії.


Учителі ознайомилися з результатами загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» (частина ІІ - «Математика»), яке проходило навесні 2018 року.


Метою математичної освітньої галузі є формування математичної компетентності, як однієї з основних компетентностей випускників початкової школи, та інших ключових компетентностей; розвиток мислення, здатності розпізнавати й моделювати процеси та ситуації з повсякденного життя, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів, а також здатності робити усвідомлений вибір. 


Дані моніторингового дослідження свідчать про те, що майже у 18 % учнів -  випускників четвертого класу математична компетентність сформована на високому рівні, а близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 р., не володіють базовими математичними знаннями, тобто ця категорія випускників початкової школи має суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, що стосуються відомих реальних життєвих ситуацій.

Переглядів: 405 | Додав: Zoriana_S) | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]