Субота, 18.11.2017, 11:53

Відділ освіти Самбірської РДА

МЕНЮ
ОПИТУВАННЯ
Як вам наш сайт?
Всього відповідей: 92
КАЛЕНДАР
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
ПОСИЛАННЯ
Електронна реєстрація

Журнали, газети КОЛОСОК

Освітній портал

Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



КАЛЕНДАР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
АРХІВ


Завершила діяльність

Самбірська районна психолого-медико-педагогічна консультація

 

Самбірська РПМПК створена при інформаційно-методичному центрі відділу освіти Самбірської районної державної адміністрації 3 травня 2007р. і підпорядкована обласній ПМПК. 

Працює у тісному співробітництві з органами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, правоохоронними органами, а також з громадськими організаціями.

Структура РПМПК

 Посада

 Прізвище, ім'я, по батькові

 Завідувач ПМПК

 Тхорик Надія Вікторівна

 Консультант-практичний психолог-фахівець з  питань інтелектуального розвитку дитини

 Павлів Ірина Миколаївна

 Консультант-практичний психолог-фахівець з  питань девіантної поведінки

 Андрухів Наталія Федорівна

 Консультант-вчитель-логопед

 Тхорик Оксана Богданівна

 Консультант-лікар-психіатр

 Чайківська Мирослава Вікторівна

 

Завідувач ПМПК ТХОРИК Надія Вікторівна

 

Консультант-практичний психолог ПАВЛІВ Ірина Миколаївна

Консультант-вчитель-логопед ТХОРИК Оксана Богданівна

Графік роботи

Фахівець

Дні тижня

Час роботи

Завідувач Тхорик Надія Вікторівна

Понеділок - п’ятниця

9:00-18:00

Консультант-практичний психолог Павлів Ірина Миколаївна

Понеділок - п’ятниця

9:00-18:00

Консультант-учителя-логопед Тхорик Оксана Богданівна

понеділок; середа; п’ятниця

вівторок; четвер

9:00-13:00

9:00-12:00

Консультант-практичний психолог Андрухів Наталія Федорівна

 вівторок; четвер

13:00-17:00

 

 

Основні завдання психолого-медико-педагогічної консультації:

  • Виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінка труднощів та потенційних можливостей розвитку дітей віком до 18 років, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, мають ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки;
  • підготовка висновку та рекомендацій щодо розвитку, змісту, форм і методів навчання з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини;
  • консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних працівників з питань вибору можливих форм і методів навчання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
  • облік, систематизація та аналіз даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за освітніми потребами з урахуванням видів порушень в регіоні з метою надання пропозицій органам управління освітою щодо створення належних умов та вжиття заходів для реалізації права таких дітей на здобуття освіти, забезпечення її гнучкості та різноманітності у місцях проживання;
  • участь у складанні індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю(спільно з лікарсько-консультаційними комісіями закладів охорони здоров’я);
  • організація індивідуальної корекційно-розвиткової допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, насамперед зі складними та тяжкими вадами;
  • співпраця з шкільними психолого-медико-педагогічними комісіями спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів);
  • надання науково-методичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань інклюзивного (інтегрованого) навчання та створення оптимальних умов для реалізації потенційних можливостей, розвитку здібностей, обдарувань, здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
  • системна психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного (інтегрованого) навчання, за індивідуальною формою в домашніх умовах;
  • психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дитину зі складними вадами розвитку, у тому числі з інвалідністю;
  • залучення батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в реабілітаційному процесі шляхом їх участі у проведенні корекційно-розвиткових занять, надання методичних рекомендацій щодо розвитку і виховання їхніх дітей;
  • просвітницька діяльність серед населення в цілях профілактики виникнення порушень у психічному розвитку дітей, труднощів у навчанні та формуванні особистості.

 

Перелік необхідних документів для психолого-педагогічного вивчення в  районній  психолого-медико-педагогічній консультації:

  • Паспорт батьків (оригінал, копія).
  • Копія свідоцтва про народження дитини.
  • «Картка стану здоров’я і розвитку дитини» (такий бланк можна отримати в обласній, районній (міській) консультаціях, спеціальних дошкільних навчальних закладах, школах-інтернатах).
  • «Історія розвитку дитини» (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)»).
  • «Індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда», затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 «Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання», зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за № 1197/14464, якщо дитина інвалід.
  • Зошити з рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнки.
  • Розгорнута характеристика із загальноосвітнього чи дошкільного навчального закладу у якому перебуває дитина.
  • Висновки шкільної психолого-медико-педагогічної комісії про динаміку та якість засвоєння знань дитиною під час випробувального навчання (якщо таке було).
  • Документи про додаткові обстеження дитини (якщо такі є).
  • Письмова згода батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.

Психолого-педагогічне вивчення дитини в психолого-медико-педагогічній консультації здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють.

 

Контакти:

Адреса:  м. Самбір, вул. Коперника, 14

E-mail:  sambir.rpmpk@ukr.net