П`ятниця, 29.03.2024, 17:05

Відділ освіти Самбірської РДА

МЕНЮ
ОПИТУВАННЯ
Як вам наш сайт?
Всього відповідей: 119
КАЛЕНДАР
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
ПОСИЛАННЯ
Електронна реєстрація

Журнали, газети КОЛОСОК

Освітній портал

Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



КАЛЕНДАР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
АРХІВ


Головна » 2015 » Грудень » 8 » Вчителі зарубіжної літератури взяли участь у засіданні круглого столу у Берестянській школі
16:49
Вчителі зарубіжної літератури взяли участь у засіданні круглого столу у Берестянській школі

7 грудня на базі Берестянської СЗШ І-ІІ ступенів методист інформаційно-методичного центру відділу освіти Зоряна Савка провела круглий стіл з елементами тренінгу «Формування комунікативно-мовленнєвих компетентностей школярів на уроках зарубіжної літератури».
Цікавою та насиченою практичними рекомендаціями була доповідь заступника директора, вчителя П*яновицької школи Марії Струбицької «Розвиток мовленнєвих умінь та навичок учнів на уроках зарубіжної літератури».
Вчителі повважали тему роботи актуальною, адже рівень мовленнєвих компетентностей учнів недостатній. Ця проблема постала тому, що школярі мало читають, мають бідний словниковий запас, приділяють забагато часу інтернет-спілкуванню.
На думку учасників круглого столу, вчителі повинні забезпечити наступність у системі роботи з розвитку мовлення у всіх класах, використовувати мультимедійні засоби, зацікавити дітей власним прикладом.
Батьки також можуть долучитися до розвитку зв*язного мовлення своїх дітей, якщо контролюватимуть, скільки і як часто читають їх діти, якщо самі читатимуть їм, показуватимуть власний приклад, обмежуватимуть час користування дитини інтернетом. Рекомендації такого роду учителі могли б донести до батьків під час батьківських зборів.
Вчителі розглянули десятки видів робіт з розвитку мовлення. Кожен учасник зустрічі розповів, як працює над даним питанням під час своїх уроків.
Учасники круглого столу підвели підсумок: щоб вирішити поставлену проблему, необхідна тісна співпраця учнів, батьків та вчителів. Школярам необхідно читати програмові твори, їх батькам – контролювати читання дітей, вчителям зарубіжної літератури – зацікавити учнів під час уроків різноманітними формами і методами, спонукати до висловлювання власної думки, не критикувати, а скориговувати відповідь, мотивувати учнів, для чого їм потрібне вміння чітко, продумано, аргументовано висловлювати власну думку.

Переглядів: 656 | Додав: Zoriana_S) | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]