Субота, 27.04.2024, 01:34

Відділ освіти Самбірської РДА

МЕНЮ
ОПИТУВАННЯ
Як вам наш сайт?
Всього відповідей: 119
КАЛЕНДАР
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
ПОСИЛАННЯ
Електронна реєстрація

Журнали, газети КОЛОСОК

Освітній портал

Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



КАЛЕНДАР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
АРХІВ


Головна » 2013 » Листопад » 1 » У Рудківській школі пройшов тренінг для вчителів англійської мови
13:16
У Рудківській школі пройшов тренінг для вчителів англійської мови

ФОТОРЕПОРТАЖ з тренінгу 


31 жовтня у Рудківській школі відбувся тренінг для вчителів англійської мови району, який провели волонтери Корпусу Миру США в Україні Бренден Кегіл, Джордан Пост, Стефані Гарп, Сара Келегер.

Тренінг проходив в рамках програми TEFL (Teaching English as a Foreing Language). За цією програмою в Україні працює понад 200 волонтерів. Методика TEFL, яку використовують викладачі, має дві особливості: по-перше, навчання проходить тільки на англійській мові; по-друге, заняття проводять тільки викладачі – носії мови. Під час занять необхідно запитувати, відповідати та спілкуватися винятково англійською мовою. При такій системі навчання навики спілкування розвиваються дуже швидко.

Ініціаторами  зустрічі були представники педагогічного коледжу міста Самбора – заступник директора з навчальної практики Леся Охріменко та викладач англійської мови коледжу Ольга Куц -  а також  відділу освіти, молоді та спорту Самбірської РДА - методист Марія Васьків, яка відповідає за інформаційно-методичний супровід роботи вчителів іноземних мов. Допомогу в організації тренінгу та його технічному забезпеченні  надала заступник директора Рудківської школи, вчитель англійської мови Оксана Білинська-Слотило.

На початку роботи учасники тренінгу поставили цілі, яких прагнули досягти: як впроваджувати нові методи роботи на уроці, показати можливі технології роботи в класі, попрактикуватися в спілкуванні англійською мовою, визначити та ввести методи управління в класі, стати кращими вчителями, цікаво провести час.

Робота складалася з чотирьох тренінгів.

 У першому «ClassroomManagement», який провів Бренден Кегіл, вчителі потренувалися, як зробити урок цікавішим. Зокрема, попрактикувалися у підготовці гачка (hook). Це цікавинка на 2-3 хв., з якої бажано розпочинати кожен урок, щоб зацікавити учнів та привернути їхню увагу. Брендан порадив робити урок динамічним, різні форми роботи мають бути короткими і чітко обмеженими в часі, наприклад, 90 секунд на виконання певного завдання. Перед початком уроку Брендан порадив вітатися з кожним учнем особисто, щиро поцікавитися, як справи, приділити кожному увагу зокрема. Це перший крок до ефективного спілкування. Під час тренінгу мова йшла  про те, якою має бути постава вчителя, міміка, жести, як створити контакт між вчителем та класом.

Другий треніг  «CriticalThinking» провів Джордан Пост. Вчителі попрацювали над пірамідою пізнання, попрацювали з таксономією педагогічних цілей американського психолога Блума. Джордан Пост  працює волонтером у Самбірському педагогічному коледжі з листопада 2012 року.  Є магістром англійської філології. Після волонтерства в Україні буде викладачем англійської мови у США. Спільно з викладачами англійської педколеджу Джордан бере участь у проведенні занять, веде гурток англійської мови для студентів педколеджу. Для адаптації в чужій країні кожен волонтер має партнера, яким для  Джордана Поста є викладач англійської мови педколеджу Ольга Куц.

Третій тренінг «YoungLearners» провела Стефані Гарп. Вона навчила педагогів різноманітним формам роботи з молодшими школярами. Її тренінг супроводжувався цікавою презентацією. Стефані представила пісні та ігри, які можна використати з учнями початкових класів при вивченні англійської мови.

Четвертий тренінг «TotalphysiclResponse» провела Сара Келегер. Технологія  TPR (TotalPhysicalResponse) розроблена доктором Джеймсом Дж. Ашером, професором психології державного університету в Сан-Хосе, щоб допомогти навчанню  мов. Метод заснований на теорії, що пам'ять при вивченні мови підвищується за рахунок асоціації з фізичним рухом.

Вчителі досягли цілей, які ставили перед собою, поповнили свої знання щодо проведення уроків, цікаво та з користю для себе і своєї професійної діяльності провели час.

 

 


Переглядів: 820 | Додав: Zoriana_S) | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]